Kan jeg ændre min bestilling?

Du kan på samme dag ændre din bestilling, men da vi sørger for at få sendt din vare afsted så hurtigt som muligt, er det ikke muligt efterfølgende af ændre din bestilling.

Ønsker du at ændre din bestilling kontakt trendeebusiness@hotmai.com.

Husk at oplyse navn og ordrenummer!

Hvordan ved jeg, at i har modtaget min bestilling?

Kort efter du har betalt, vil du modtage en email med din kvittering. Husk at tjekke dit spamfilter. Modtager du ikke nogen email bedes du kontakte os på trendeebusiness@hotmail.com, så vi kan bekræfte.

Hvordan returnerer jeg en vare?

For at læse vores regler mht returvarer, bedes du læse her.

Jeg har mistet min retursedel. Hvad gør jeg?

Vores returseddel følger med pakken, men har du mistet den så tvivl ikke. Kontakt vores kundeservice på trendeebusiness@hotmail.com, og du vil få tilsendt en ny printevenlig side.

Hvilke lande sender i til?

Lige nu sælger vi til Skandinaviske lande (Danmark, Sverige & Norge), men inden for kort tid vil vi også levere til hele verden.